Leegstand in centra is een veelbesproken onderwerp in gemeenten. Zo ook in Helmond. Leegstand vindt men niet alleen in kantoren maar ook in het winkelgebied. Om deze leegstand op de kaart te zetten, introduceerde factor D, een van onze initiatieven (www.factor-design.nl) in december 2014 het evenement ‘frameD’. Dit evenement biedt plaats aan ontwerpers met een bijzonder product dat klaar is voor de verkoop.
De leegstand in het centrum wordt hiertoe ingezet. Lege etalages krijgen een tijdelijke en bijzondere bestemming waardoor de leegstand in het centrum een positieve impuls krijgt en de passerende consument kennis maakt met nieuwe, innovatieve en creatieve producten.
Stichting Helmond Marketing/Centrum Management heeft dit concept overgenomen en gaat dit plan implementeren in een breder concept. Helmondse non-profit organisaties krijgen de mogelijkheid om zich gedurende 2-6 weken te presenteren in een van de leegstaande panden.
Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie
De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.